DKK 425,00

Køb billet

Billetsalget er slut

DKK 425,00

Vin- & Vildtaften med 4-retters middag tilberedt af vildt fra den danske natur, og dertil udvalgte vine til hver ret. Få en anderledes gourmet-oplevelse i lokaler udsmykket med naturens egne materialer. Vi byder dig indenfor til et bæredygtig og velsmagende arrangement.

4-retters menu af vildt fra den danske natur med tilhørende vine

Kronjyllands Jagtforening afholder Vin- & Vildtaften i samarbejde med Randers Produktionshøjskoles køkkenlinje. Der serveres 4-retters middag tilberedt af vildt fra den danske natur, og dertil udvalgte vine til hver ret. Smag vildt i lokaler udsmykket med naturens egne materialer, og med med stemningsbilleder fra jagt.

Kronjyllands Jagtforening har igennem en årrække afholdt en Vin- & Vildtaften, hvoraf de sidste tre år har været i samarbejde med Randers Produktionshøjskoles køkkenlinje. Arrangementet har til formål at vise hvad det nedlagte vildt kan omsættes til i et køkken. I forbindelse med Randersugen 2018, udvider vi konceptet med en pop-up restaurant, som bliver etableret i Produktionshøjskolens lokaler på Engboulevarden 30 i Kristrup.

Konceptet bygger på at få naturen indenfor i lokalet ved hjælp af naturens egne materialer, og med udsmykning og stemningsbilleder fra jagt. Menuen kommer til at bestå af 4-retters middag tilberedt af vildt fra den danske natur, og der serveres udvalgte vine til hver ret.

Øl- og vinbar

I forbindelse med pop-up restauranten oprettes der en øl- og vinbar, som restaurantens gæster kan besøge før middagen, og nyde et glas vin eller en lokal øl fra Randers Bryghus. En øl, der kommer til at smage af Kronjylland. Urterne til at give smag til denne Kronjyske øl kommer fra Randers Regnskovs nye urtehave, der er oprettet med det formål at bevare gamle urter, der tidligere voksede langs med Gudenåen.

Øl- og vinbaren åbner kl. 17 og lukker kl. 24.00